E le vevela moni ea le ipu omea viole pe a pa'i?

E to'atele tagata ua fia iloa pe faia le lauti i totonu o seZisha teapote vevela i le pa'i, ma manatu e le vevela le faia o lauti i totonu o se ipu ipu Zisha.O nisi tagata latou te manatu afai e vevela le ipu Zisha e fai ai lauti, atonu o se ipu Zisha pepelo.

Zisha ipu (2)

E moni o le teapot omea lanu viole fesiitai lemu le vevela, ae faatusatusa i ipu e faia i mea e pei o tioata ma ceramics, faaseʻe vevela vevela e le o lona uiga o le vevela.I totonu o ni nai sekone o le faʻatumuina o le vai, o le a le vevela le teapot omea lanu viole i le paʻi, ae i le aluga o taimi, o le a mautinoa lava le vevela.sau i fafo.

A fai le lauti, e fa'atumu atoa le vaiTeapo uameat.I totonu o se avanoa tapuni, o le ausa vai e mafai ona tuʻuina atu i totonu o pu i totonu o le tapuni o le ulo.

Teapot Uamea

I le auala lava e tasi, pe a tatou faia le lauti, ina ia mafai ona uu le tapuni o le ulo, e tatau ona tatou oomi le faamau i o tatou lima, lea e mautinoa lava e oʻo mai i le faʻafesoʻotaʻi ma le ausa vai maualuga o loʻo aliaʻe mai le pu.

O lo'o iai fo'i ni ipu 'ele'ele lanu viole fa'apitoa, lea e fa'amoemoe e vevela i le pa'i.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le ipu omea manifinifi e lauiloa ona o le omea i luga o le tino o le ulo e matua manifinifi.Afai e te fetaiai ma lea ituaiga ulo, e mautinoa e vevela pe a paʻi.Afai e vevela se ulo omea lanu viole pe a pa'i, o se ulo pepelo., I lalo o ni tulaga patino, e mafai foi ona vevela le teapots omea lanu viole i le paʻi, ma e leai se mea e pei o le faʻaogaina o le vevela atoatoa.

O lea, e le vevela le faia o lauti i totonu o seipu omea lanu viole?E pepelo uma na.

ipu omea lanu viole


Taimi meli: Tes-19-2023