I prezzi di l'asta di tè in Mombasa, Kenya, anu battutu un minimu record

图片3

Ancu s'è u guvernu kenyanu cuntinueghja à prumove a riforma di l'industria di u tè, u prezzu settimanale di u tè vendutu à l'asta in Mombasa hà ancu battutu una nova volta di bassi record.

A settimana passata, u prezzu mediu di un chilò di tè in Kenya era 1,55 $ US (167,73 shillings keniani), u prezzu più bassu in l'ultima decada.Hè calata da 1,66 dollari americani (179,63 shillings keniani) a settimana precedente, è i prezzi restanu bassi per a maiò parte di questu annu.

L'Associazione di Cummerciu di Tè di l'Africa Orientale (EATTA) hà indicatu in un rapportu settimanale chì da 202,817 unità di imballaggio di tè (13,418,083 kg) dispunibili per a vendita, anu vendutu solu 90,317 unità di imballaggio di tè (5,835,852 kg).

Circa u 55,47% di l'unità di imballaggio di tè sò sempre invenduti."U numeru di tè invendutu hè assai grande per via di u prezzu di partenza di tè stabilitu da u Cunsigliu di Sviluppu di Tè Kenya."

Sicondu i rapporti di u mercatu, e cumpagnie di imballaggio di tè da l'Egittu sò attualmente interessate è dominanti in questu, è i paesi Kazakhstan è CIS sò ancu assai interessati.

"Per via di ragioni di prezzu, e cumpagnie di imballaggi lucali anu riduciutu assai travagliu, è u mercatu di tè low-end in Somalia ùn hè micca assai attivu".hà dettu Edward Mudibo, direttore generale di l'Associazione di Cummerciu di Tè in Africa Orientale.

Dapoi ghjennaghju, i prezzi di u tè kenyani sò stati in una tendenza discendente per a maiò parte di questu annu, cù un prezzu mediu di 1,80 $ US (un precursore 194,78), è i prezzi sottu à 2 $ US sò generalmente cunsiderati "tè di bassa qualità" da u mercatu.

U tè kenyanu hè statu vindutu à u prezzu più altu di US $ 2 (216,42 shillings keniani) questu annu.Stu record hè sempre apparsu in u primu trimestre.

À l'asta à u principiu di l'annu, u prezzu mediu di u tè kenyanu era 1,97 dollari americani (213,17 shillings kenyani).

A diminuzione cuntinua di i prezzi di u tè hè accadutu quandu u guvernu kenyanu hà prumuvutu a riforma di l'industria di u tè, cumpresa a riforma di l'Agenzia di Sviluppu di Tè Kenya (KTDA).

A settimana passata, u Segretariu di u Gabinettu di u Ministeru di l'Agricultura di Kenya, Peter Munya, hà dumandatu à l'Agenzia di Sviluppu di Tè di Kenya, recentemente furmata, per piglià azioni è strategie veloci per aumentà i agricultori.'redditu è ​​ristabilisce a sustenibilità è a prufittuità à l'industria derivata di a capacità di l'industria di tè.

"A vostra rispunsabilità più impurtante hè di restaurà l'autorizazione originale di u Kenya Tea Development Board Holding Co., Ltd., chì hè implementata per mezu di u Kenya Tea Development Board Management Services Co., Ltd., è rifocalizà e so rispettive filiali per serve l'interessi. di l'agricultori è creanu per l'azionisti.Valore."disse Petru Munia.

I primi paesi in u ranking di l'esportazione di tè sò Cina, India, Kenya, Sri Lanka, Turchia, Indonesia, Vietnam, Giappone, Iran è Argentina.

Siccomu i paesi pruduttori di tè di u primu livellu si ricuperanu da l'interruzzione di u cummerciu causata da a nova epidemia di a corona, a situazione di l'eccessiva offerta di tè globale si deteriorarà ulteriormente.

In i sei mesi da dicembre di l'annu passatu à u presente, i picculi agricultori di tè sottu à a gestione di l'Agenzia di Sviluppu di Tè Kenya anu pruduciutu 615 milioni di kilogrammi di tè.In più di a rapida espansione di l'area di piantazione di tè annantu à l'anni, a produzzione alta di tè hè ancu dovuta à e boni cundizioni in Kenya questu annu.E cundizioni climatichi.

L'asta di tè di Mombasa in Kenya hè una di e più grandi aste di tè in u mondu, è cummercia ancu tè da Uganda, Rwanda, Tanzania, Malawi, Etiopia è a Republica Democràtica di u Congo.

L'Autorità per u Sviluppu di u Tè di Kenya hà dichjaratu in una dichjarazione recente chì "a grande quantità di tè prodotta in l'Africa orientale è in altre parti di u mondu hà causatu u prezzu di u mercatu globale à cuntinuà à calà".

L'annu passatu, u prezzu mediu di l'asta di tè hè cascatu da 6% paragunatu à l'annu precedente, chì hè stata attribuita à l'alta pruduzzione di questu annu è u mercatu lento causatu da a nova epidemia di a corona.

Inoltre, u rinfurzamentu di u shilling kenyanu contru u dollaru americanu hè previstu di sguassà più i guadagni chì i agricultori keniani anu guadagnatu da u scambiu di l'annu passatu, chì hà righjuntu un minimu storicu di unità 111,1 in media.


Tempu di Postu: Jul-27-2021