10 Tendenze in l'industria di u tè in 2021

10 Tendenze in l'industria di u tè in 2021

1

 

Qualchidunu puderia dì chì u 2021 hè statu un tempu stranu per fà previsioni è cummentarii nantu à e tendenze attuali in ogni categuria.Tuttavia, alcuni cambiamenti sviluppati in 2020 ponu furnisce una visione di e tendenze emergenti di tè in un mondu COVID-19.Cum'è più è più individui diventanu cuscenti di a salute, i cunsumatori si vanu à tè.

Accoppiatu cù u boom in i shopping online durante a pandemia, i prudutti di tè anu spaziu per cresce in u restu di u 2021. Eccu alcuni di e tendenzi di u 2021 in l'industria di u tè.

1. Tè premium in casa

Siccomu menu persone cenavanu fora durante a pandemia per evità a folla è spende troppu soldi, l'industria di l'alimentariu è di e bevande hà attraversatu una transizione.Cum'è a ghjente hà ritruvutu a gioia di a cucina è di manghjà in casa, questi mudelli cuntinueghjanu finu à u 2021. Duranti a pandemia, i cunsumatori anu scupertu u tè premium per a prima volta mentre cuntinueghjanu à circà e bevande sani chì eranu lussu à prezzu.

Una volta chì i cunsumatori anu cuminciatu à infundà u so tè in casa invece di cumprà latte di tè in i so caffè lucali, anu decisu chì era ora di espansione a so cunniscenza di a larga varietà di tè dispunibule.

2. Tè Wellness

Mentre u caffè hè sempre cunsideratu una bevanda relativamente sana, u tè aumenta i più benefici nantu à qualsiasi altru tipu di bevanda.I tè di benessere eranu digià in crescita prima di a pandemia, ma cum'è più persone cercanu suluzioni per rinfurzà l'immunità, anu trovu tè.

Siccomu i cunsumatori cuntinueghjanu à esse più attenti à a salute, cercanu e bevande chì ponu furnisce più di l'idratazione.Viaghjà attraversu una pandemia hà fattu assai persone capisce l'impurtanza di l'alimenti è e bevande chì aumentanu l'immunità.

L'alimenti è e bevande vegetali, cum'è u tè, ponu esse cunsideratu una bevanda di benessere in sè stessu.Tuttavia, altri tè di benessere furniscenu una mistura di diversi tè per offre un benefiziu specificu à u bevitore.Per esempiu, un tè di perdita di pisu hè custituitu da parechji ingredienti è tè per furnisce u bevitore cù cumpunenti sani per prumove a perdita di pisu.

3. Shopping Online

A compra in linea hè cresciuta in tutte e industrie durante a pandemia - cumpresa l'industria di u tè.Cum'è più cunsumatori avianu u tempu di pruvà e cose novi è di sviluppà un interessu in elli, a vendita in linea hè aumentata.Questu, assuciatu à u fattu chì parechji buttreghi di tè lucali sò stati chjusi durante a pandemia, hà fattu più prubabile chì i novi è i vechji amatori di tè cuntinueghjanu à cumprà u so tè in linea.

2

4. K-Cups

Tutti amanu u so Keurig perchè li furnisce u serviziu perfettu ogni volta.Siccomu u caffè in una sola porzione diventa ancu più populari,tè unicuseguirà.Cù più persone chì cuntinueghjanu à guadagnà un interessu per u tè, pudemu aspittà chì e vendite di k-cups di tè cuntinueghjanu à cresce in tuttu u 2021.

5. Packaging Eco-Friendly

Avà, a maiò parte di l'Americani capiscenu a necessità di avanzà versu un futuru più sustenibile.L'imprese di tè anu cuntinuatu à lancià soluzioni di imballaggio più sustenibili, cum'è sacchetti di tè biodegradabili, imballaggi di carta, è latte migliorate per caccià i plastichi da l'imballu.Perchè u tè hè cunsideratu naturali, hè sensu chì tuttu ciò chì circundava a bevanda deve esse ecologicu - è i cunsumatori cercanu questu.

6. Cold Brews

Siccomu i caffè di cold brew diventanu più populari, cusì hè u tè di cold brew.Stu tè hè fattu da una infuzione, chì significa chì u cuntenutu di cafeina hè di circa a mità di ciò chì seria se u tè hè statu fattu regularmente.Stu tipu di tè hè più faciule da beie è hà un gustu menu amaru.I tè di cold-brew anu u putenziale di guadagnà pupularità in tuttu u restu di l'annu, è alcune cumpagnie di tè offrenu ancu innovativi tè per u cold brew.

7. Bevitori di caffè Cambia à tè

Mentre chì certi bevitori di caffè dedicati ùn smetteranu mai di beie caffè, altri facenu u cambiamentu per beie più tè.Certi bevitori di caffè pensanu di abbandunà u caffè per u bonu è di passà à una alternativa ancu più sana - tè in foglia sciolta.Certi sò ancu vultendu à matcha cum'è alternativa à u caffè.

U mutivu di stu cambiamentu hè prubabile perchè i cunsumatori sò più preoccupati di a so salute.Qualchidunu usanu tè per trattà o prevene e malatie, mentre chì altri cercanu di riduce l'ingesta di cafeina.

8. Qualità è Selezzione

Quandu qualchissia prova un tè di qualità per a prima volta, a so dedicazione à u tè diventa un pocu più estremu.L'ospiti cuntinueghjanu à circà a qualità in i so prudutti ancu dopu à u primu sorsu di un grande tè.I cunsumatori cercanu prudutti di qualità più altu in tutti l'aspetti di a so vita è ùn cumprumettenu più a qualità per u prezzu o quantità.Tuttavia, volenu sempre una grande selezzione per sceglie.

9. Sample Packs

Perchè ci sò tante varietà di tè, assai buttreghi di tè offrenu pacchetti di varietà chì dà à i so clienti dimensioni di mostra invece di un pacchettu cumpletu.Questu li permette di pruvà una varietà di tè senza gastru tunnellate di soldi per pruvà à capisce ciò chì li piace.Questi pacchetti di mostra continuanu à esse populari cum'è più persone cumincianu à beie tè per capisce chì tipi di sapori sò adattati per i so pallets.

10. Shopping Locally

A shopping locale hè una tendenza enormosa in tutti i Stati Uniti perchè prumove a sustenibilità.A maiuranza di l'inventariu di a tenda di tè ùn vene micca da fonti lucali perchè certi ùn anu micca cultivatori di tè lucali vicinu.Tuttavia, i cunsumatori venenu à i buttreghi di tè perchè sò lucali piuttostu chè cumprà tè à pocu prezzu in Amazon.I cunsumatori cunfidanu u pruprietariu di una buttrega di tè lucale per furnisce solu i migliori prudutti è sò a so guida per u tè.

A spinta à cumprà in u locu hè cresciutu durante a pandemia l'annu passatu quandupicculi impreseeranu in periculu di chjusi permanenti.U pensamentu di perde i magazzini lucali hà sbulicatu tante persone chì cuminciaru à sustene cum'è mai.

Tendenze in l'industria di u tè durante a pandemia di COVID-19

Mentre a pandemia pò avè pruvucatu alcuni cambiamenti maiò in l'industria di u tè, a pandemia stessa ùn porta micca à a fine di e tendenze chjave sopra.In a maiò parte di i casi, i tendenzi cuntinueghjanu in tuttu questu annu, mentri assai di elli sò prubabilmente cuntinuà per anni à vene.


Tempu di pubblicazione: 03-09-2021