O le a le afaina o le falai umi i le vevela o le lauti Pu'er?

O le mafuaaga autu e tatau ai ona fofo le lauti Pu'er e aMasini Fa'amau Tio le taofiofia lea o le gaioiga o enzymes i laulaau fou e ala i se vevela faapitoa, ma aloese ai mai le tupu mai o gaioiga faʻamaʻi e faʻapipiʻiina e enzymes.

Ina ua maeʻa suʻesuʻega umi, na maua ai e sili atu le malosi ole gaioiga ole enzyme i laulaʻau fou pe a oʻo ile vevela o lau lau e 40 ℃ ~ 45 ℃.A oʻo atu le vevela o laulaau i le 70 ℃, o le gaioiga o le enzyme o le a matua faʻalavelaveina.A oʻo le vevela o lau laulaau i le 80 ℃ ~ I le 85 ° C, o le enzyme e le faʻaaogaina.

Ina ia mafai e le lauti Pu'er ona faʻaauau pea ona faʻamalolo lona gafatia i le faagasologa o le matua mulimuli ane ma ausia ai le lelei lelei ma le vaivai o le matua, o le lauti fou o loʻo i totonu o le.Masini Fa'amau Ti.E ui lava o le lauti Pu'er ua matua i le vevela masani o loʻo tumau pea le faʻavae o le matua mulimuli ane i le maualuga maualuga, i le taimi o le lauti fou O le tofo e le sili ona lelei, mo se faʻataʻitaʻiga, e le maualuga le manogi, o le supa e le lava le suamalie, ma isi.

Masini Fa'amau Ti

I le taimi nei, ua fa'ateleina le tele o ti Pu'er o lo'o fa'atauina i le maketi pe a fou.Ina ia maua ni fa'atauga sili atu, e fa'aaogaina e le au fa'atau oloa le fa'apea e masani ona fa'aseseina e faapea "o le tapeina o le enzyme o le a a'afia ai le suiga mulimuli ane o le lauti Pu'er", e ala i le falai maualalo ma falai umi.auala e faʻamautu ai le gaioiga o le enzyme, ma maua ai foi e mafai ona faʻafefeteina le vevela maualalo ma le umi e faʻaalia ai le lauti fou e sili atu le tofo.

Masini fa'a ipu ti

I se taimi umiMasini fa'a ipu tii totonu o se wok maualalo, o le manogi fugalaʻau o le lauti fou e sili atu le malosi, o le lanu o le supa e sili atu le translucent, o le suamalie i totonu o le faitotoa e sili atu ona manino, ma isi. le fa'aaogaina, ma o le teuina mulimuli ane o le a mafua ai se tali fa'ama'i fa'ama'i e tutusa ma le lauti uliuli.Afai e maualalo tele le vevela o lau lau, e mafua ai le faʻafefe i totonu o le ulo.O le falai umi o le a mafua ai ona tele le vai o laulaau, ma mafua ai ona le lava le taai o lau lautile masini ta'avale.O le sua o lauti e faʻafefe tele pe a maeʻa, e mafua ai ona le lava le faʻamavaeina o lauti na faia, ma isi. I le taimi o le teuina mulimuli ane, o le a faasolosolo malie lava ona vaivai le manogi pe oʻo lava ina mou ese atu, o le sua lauti o le a le lava le mafiafia, ma o le a faʻafefete le tofo. .

le masini ta'avale


Taimi meli: Tes-06-2023