Status di ricerca di teaenoli in tè fermentatu microbiale

U tè hè una di e trè bevande maiò di u mondu, ricca in polifenoli, cù antioxidanti, anti-cancer, anti-virus, ipoglicemichi, ipolipidemici è altre attività biologiche è funzioni di assistenza sanitaria.U tè pò esse divisu in tè non fermentatu, tè fermentatu è tè post-fermentatu secondu a so tecnulugia di trasfurmazioni è u gradu di fermentazione.Tè post-fermentatu si riferisce à tè cù participazione microbial in fermentazione, cum'è Pu 'er cooked tea, tè Fu Brick, tè Liubao pruduciutu in Cina, È Kippukucha, Saryusoso, Yamabukinadeshiko, Suraribijin è Kuroyamecha pruduciutu in Giappone.Questi tè fermentati microbiani sò amati da e persone per i so effetti di salute, cum'è a diminuzione di u grassu di sangue, u zuccheru in sangue è u colesterolu.

图片1

Dopu a fermentazione microbiana, i polifenoli di tè in tè sò trasfurmati da enzimi è parechji polifenoli cù strutture novi sò furmati.Teadenol A è Teadenol B sò derivati ​​polifenoli isolati da tè fermentatu cù Aspergillus sp (PK-1, FARM AP-21280).In un studiu sussegwente, hè statu scupertu in grande quantità di tè fermentatu.Teadenols sò dui stereoisomers, cis-Teadenol A è trans-Teadenol B. Formula molecular C14H12O6, pesu moleculare 276.06, [MH]-275.0562, formula strutturale hè mostrata in Figura 1. Teadenols anu gruppi ciclichi simili à l'a-ring è C- strutture anellu di flavane 3-alcohols è sò derivati ​​​​di catechine di fissione b-ring.Teadenol A è Teadenol B ponu esse biosintesi da EGCG è GCG rispettivamente.

图片2

In i studii successivi, hè statu trovu chì Teadenols hà avutu attività biologica cum'è a prumuzione di secrezione adiponectin, inhibiting prutiìna tirosina phosphatase 1B (PTP1B) spressione è imbiancatura, chì attrattu l 'attinzioni di parechji circadori.L'adiponectin hè un polipeptide altamente specificu à u tessulu adiposu, chì pò riduce significativamente l'incidenza di disordini metabolichi in a diabetes mellitus II.PTP1B hè attualmente ricunnisciutu com'è mira terapeutica per a diabetes è l'obesità, chì indicanu chì Teadenols hà potenziale effetti ipoglicemichi è di perdita di pisu.

In questu articulu, a rilevazione di u cuntenutu, a biosintesi, a sintesi tutale è a bioattività di Teadenols in u tè fermentatu microbiale sò state riviste, per furnisce una basa scientifica è una riferenza teorica per u sviluppu è l'utilizazione di Teadenols.

图片3

▲ TA stampa fisica

01

Rilevazione di Teadenols in tè fermentatu microbicu

Dopu chì i Teadenols sò stati ottenuti da u tè fermentatu Aspergillus SP (PK-1, FARM AP-21280) per a prima volta, i tecnichi HPLC è LC-MS/MS sò stati usati per studià Teadenols in diversi tipi di tè.I studii anu dimustratu chì i Teadenols esistinu principalmente in u tè fermentatu microbicu.

图片4

▲ Cromatogramma liquido TA, TB

图片5

▲ Spettrometria di massa di tè fermentatu microbiale è TA è TB

Aspergillus oryzae SP.PK-1, FARM AP-21280, Aspergillus oryzae sp.AO-1, ​​NBRS 4214, Aspergillus awamori sp.SK-1, Aspergillus oryzae Sp.AO-1, ​​NBRS 4214, Aspergillus sp.SK-1 , NBRS 4122), Eurotium sp.Ka-1, FARM AP-21291, Diverse concentrazioni di Teadenols sò state rilevate in u tè fermentatu Kippukucha, Saryusoso, Yamabukinadeshiko, Suraribijin è Kuroyamecha, gentoku-cha venduti in Giappone, è in u tè cottu di Pu erh, tè Liubao è Fuck. tè di Cina.

U cuntenutu di Teadenols in differente tè hè differente, chì hè speculated à esse causatu da e diverse cundizioni di trasfurmazioni è cundizioni fermentazione.

图片6

Ulteriori studii anu dimustratu chì u cuntenutu di Teadenols in foglie di tè senza prucessu di fermentazione microbica, cum'è tè verde, tè neru, tè oolong è tè biancu, era estremamente bassu, basicamente sottu à u limitu di rilevazione.U cuntenutu di Teadenol in diverse foglie di tè hè mostratu in a Tabella 1.

图片7

02

Bioattività di Teadenols

I studii anu dimustratu chì i Teadenols ponu prumove a perdita di pisu, cumbatte a diabetes, luttà l'ossidazione, impediscenu a proliferazione di cellule cancerose è imbianca a pelle.

Teadenol A pò prumove a secrezione di adiponectin.L'adiponectina hè un peptide endogenu secretatu da l'adipociti è altamente specificu à u tissutu adiposu.Hè assai correlata negativamente cù u tessulu adiposu viscerale è hà proprietà antiinflamatorii è anti-aterosclerotiche.Allora Teadenol A hà u putenziale di perdiri pesu.

Teadenol A inibisce ancu l'espressione di a proteina tirosina fosfatasi 1B (PTP1B), A tirosina fosfatasi classica non-receptor in a famiglia di a proteina tirosina fosfatasi, chì ghjoca un rolu negativu impurtante in a signalazione di l'insulina è hè attualmente ricunnisciuta cum'è A mira terapeutica per a diabetes.Teadenol A pò regulà positivamente l'insulina inibendu l'espressione PTP1B.Intantu, TOMOTAKA et al.hà dimustratu chì Teadenol A hè un ligand di u receptore GPR120 di l'acidu grassu di a catena longa, chì pò direttamente ligà è attivà GPR120 è prumove a secrezione di l'hormone insuline GLP-1 in cellule STC-1 endocrine intestinali.Glp-1 inibisce l'appetite è aumenta a secrezione d'insulina, chì mostra effetti anti-diabetici.Dunque, Teadenol A hà un potenziale effettu antidiabeticu.

I valori IC50 di l'attività di scavenging DPPH è l'attività di scavenging radicali di l'anione superoxide di Teadenol A eranu 64.8 μg/mL è 3.335 mg/mL, rispettivamente.I valori IC50 di capacità antiossidante totale e capacità di fornitura di idrogeno erano rispettivamente 17,6 U/mL e 12 U/mL.Hè statu ancu dimustratu chì l'estrattu di tè chì cuntene Teadenol B hà una alta attività anti-proliferante contr'à e cellule di cancro di colon HT-29, è inibisce e cellule di cancro di colon HT-29 aumentendu i livelli di espressione di caspase-3/7, caspase-8 è Caspase. -9, a morte di u receptore è a via di apoptosi mitocondriale.

Inoltre, i Teadenols sò una classa di polifenoli chì ponu imbiancà a pelle inibendu l'attività di melanocyte è a sintesi di melanina.

图片8

03

A sintesi di Teadenols

Comu pò esse vistu da i dati di ricerca in Table 1, Teadenols in tè fermentazione microbial hà bassu cuntenutu è altu costu di arricchimentu è purificazione, chì hè difficiule à scuntrà i bisogni di ricerca in-prufonda è u sviluppu applicazione.Per quessa, i studiosi anu realizatu studii nantu à a sintesi di tali sustanzi da dui direzzione di biotrasformazione è sintesi chimica.

WULANDARI et al.Aspergillus SP (PK-1, FARM AP-21280) inoculatu in a suluzione mista di EGCG è GCG sterilizzati.Dopu à 2 settimane di cultura à 25 ℃, HPLC hè stata utilizata per analizà a cumpusizioni di u mediu di cultura.Teadenol A è Teadenol B sò stati rilevati.In seguitu, Aspergillus oryzae A. Awamori (NRIB-2061) è Aspergillus oryzae A. Kawachii (IFO-4308) sò stati inoculati in A mistura di autoclave EGCG è GCG, rispittivamenti, usendu u stessu mètudu.Teadenol A è Teadenol B sò stati rilevati in i dui medii.Questi studii anu dimustratu chì a trasformazione microbiana di EGCG è GCG pò pruduce Teadenol A è Teadenol B. SONG et al.utilizatu EGCG cum'è materia prima è inoculated Aspergillus sp per studià e cundizioni ottimali per a produzzione di Teadenol A è Teadenol B per cultura liquida è solida.I risultati anu dimustratu chì u mediu CZapEK-DOX mudificatu chì cuntene 5% EGCG è 1% in polvere di tè verde hà avutu u più altu rendiment.Hè stata truvata chì l'aghjuntu di tè verde in polvere ùn hà micca direttamente a produzzione di Teadenol A è Teadenol B, ma principarmenti induce un aumentu di a quantità di biosintasi implicata.Inoltre, YOSHIDA et al.sintetizzatu Teadenol A è Teadenol B da phloroglucinol.I passi chjave di a sintesi sò stati a reazione catalitica asimmetrica α-aminoxy di aldeidi catalitiche organiche è a sostituzione intramolecular allyl di fenol catalysed palladium.

图片9

▲ Microscopia elettronica di u prucessu di fermentazione di tè

04

Studiu di l'applicazione di Teadenols

A causa di a so attività biologica significativa, i Teadenols sò stati utilizati in farmaceutica, alimentazione è alimentazione, cusmetichi, reagenti di rilevazione è altri campi.

Ci sò prudutti rilativi chì cuntenenu Teadenols in u campu di l'alimentariu, cum'è u tè slimming giapponese è i polifenoli di tè fermentati.Inoltre, Yanagida et al.cunfirmatu chì l'estratti di tè chì cuntenenu Teadenol A è Teadenol B puderanu esse appiicati à a trasfurmazioni di l'alimentariu, i cundimenti, i supplementi per a salute, l'alimentazione di l'animali è i cosmichi.ITO et al.preparatu un agenti topicu di a pelle chì cuntene Teadenols cun forte effettu blanchissant, inhibition radicali liberi è effettu anti-rughe.Hà ancu l'effetti di u trattamentu di l'acne, idratazione, rinfurzà a funzione di barriera, inibisce l'infiammazione derivata da uV è ferite anti-pressione.

In Cina, i Teadenols sò chjamati tè fu.I circadori anu realizatu un saccu di studii nantu à l'estratti di tè o formule cumposti chì cuntenenu tè fu A è tè Fu B in quantu à calà i lipidi di sangue, perdita di pisu, zuccherinu in sangue, ipertensione è addolcimentu di i vini sanguini.U tè fu high-purity A purificatu è preparatu da Zhao Ming et al.pò esse usatu per a preparazione di droghe antilipidi.He Zhihong et al.capsule di tè fatti, pasticchi o granuli chì cuntenenu tè scuru anhua di Fu A è Fu B, gynostema pentaphylla, Rhizoma orientalis, ophiopogon è altri prudutti medicinali è di omologia alimentaria, chì anu effetti evidenti è duraturi nantu à a perdita di pisu è a riduzione di lipidi per tutti i tipi di obesi. ghjente.Tan Xiao 'ao hà preparatu u tè fuzhuan cù fuzhuan A è Fuzhuan B, chì hè faciule da esse assorbutu da u corpu umanu è hà effetti evidenti nantu à a riduzione di l'iperlipidemia, l'iperglicemia, l'ipertensione è l'ammollimentu di i vini sanguini.

图片10

05

"Lingua

I Teadenols sò derivati ​​di catechina di fissione b-ring esistenti in u tè fermentatu microbiale, chì ponu esse acquistati da a trasfurmazioni microbiale di epigallocatechin gallate o da a sintesi tutale di phloroglucinol.I studii anu dimustratu chì i Teadenols sò cuntenuti in diversi tè fermentati microbiali.I prudutti includenu tè fermentatu Aspergillus Niger, tè fermentatu Aspergillus oryzae, tè fermentatu Aspergillus oryzae, tè fermentatu Sachinella, Kippukucha (Giappone), Saryusoso (Giappone), Yamabukinadeshiko (Giappone), Suraribijin (Giappone), Kuroyamecha (Giappone), U-Japan cha (Giappone), Awa-Bancha (Giappone), Goishi-cha (Giappone), tè Pu 'er, tè Liubao è tè Fu Brick, ma u cuntenutu di Teadenols in diversi tè sò significativamente diffirenti.U cuntenutu di Teadenol A è B varieghja da 0,01% à 6,98% è 0,01% à 0,54%, rispettivamente.À u listessu tempu, u tè oolong, biancu, verde è neru ùn cuntene micca questi composti.

In quantu à a ricerca attuale, i studii nantu à i Teadenols sò sempre limitati, chì implicanu solu a surgente, u cuntenutu, a biosintesi è a via sintetica tutale, è u so miccanisimu di azzione è di sviluppu è di applicazione anu sempre bisognu di assai ricerca.Cù l'ulteriore ricerca, i composti di Teadenols avarà un valore di sviluppu più grande è una larga prospettiva di applicazione.

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2022