Cumu u tè hè diventatu parte di a cultura di viaghju di l'Australia

Oghje, i stand in strada offrenu à i viaghjatori una "cuppa" gratuita, ma a relazione di u paese cù u tè hè di millaie d'anni.

1

Lungo l'Autostrada 1 di 9.000 milla d'Australia - una cinta d'asfaltu chì cunnetta tutte e cità maiò di u paese è hè a strada naziunale più longa in u mondu - ci sò una quantità di tappe di riposu.Durante i weekend longi o settimane di pause scolastiche, e vitture si alluntananu da a folla in cerca di una bevanda calda, seguitendu un cartellu stradale cù una tazza è un piattino.

Questi siti, chjamati Driver Reviver, sò presiditi da vuluntarii di l'urganisazioni cumunitarii, chì servenu tè gratuiti, biscotti è conversazioni à quelli chì guidanu longu distanzi.

"Una tazza di tè hè una parte assai impurtante di u viaghju stradale australianu", dice Allan McCormac, u direttore naziunale di Driver Reviver."Hè sempre statu, è sempre serà".

In i tempi non-pandemici, e 180 tappe in u cuntinente è in Tasmania furniscenu tazzi di tè caldi à più di 400 000 persone chì viaghjanu per e strade di a nazione annu.McCormac, 80 quist'annu, stima chì anu servitu più di 26 milioni di tazzi di tè (è caffè) dapoi u 1990.
Una guida locale per Sydney
"U cuncettu di l'Australiani chì furnisce rinfreschi è riposu per i viaghjatori stanchi probabilmente torna à i ghjorni di l'autobus", dice McCormac."Hè cumunu chì i paisani offrenu ospitalità.Ddu cuncettu persistava ancu in i ghjorni chì i vitture diventavanu più cumuni... Era assai cumuni per e persone chì viaghjavanu - ancu forse un viaghju di un ghjornu longu, ancu in vacanze - per chjamà à i caffè in tutta l'Australia, chì eranu aperti in picculi paesi di campagna è paesi, per piantà per una tazza di tè.
Eccu cumu per salvà e vacanze d'estiu, secondu l'esperti di viaghju

Parechje di queste tazze sò state servite à i cunduttori di vacanze itineranti, trascinendu da un statu à un statu cù i zitelli inquieti in u sedile posteriore.L'obiettivu principale di Driver Reviver hè di assicurà chì i viaghjatori ponu "piantà, rinviviscia, sopravvive" è cuntinuà à guidà alerta è rinfrescante.U benefiziu supplementu hè u sensu di a cumunità.

"Ùn furnisce micca coperchi.Ùn incuraghjemu micca a ghjente à piglià una bevanda calda in vittura mentre conduce ", dice McCormac."Avemu chì a ghjente si ferma è gode di una tazza di tè mentre sò in u situ ... è amparà un pocu di più nantu à a zona in cui si trovanu".

2.webp

U tè hè arradicatu in a cultura australiana, da i tinture è i tonici di e comunità australiane di i Primi Nazioni per decine di millaie d'anni;à e razioni di tè in tempu di guerra furnite à e truppe australiane è neozelandesi durante a Prima è a II Guerra Munniali;à l'afflussu è l'adopzione felice di i tendenzi di tè asiatichi, cum'è u tè di bolle di tapioca-heavy è i tè verdi in stile giapponese, avà cultivatu in Victoria.Hè ancu presente in "Waltzing Matilda", una canzone scritta in u 1895 da u pueta australianu Banjo Paterson nantu à un viaghjatore errante, cunsideratu da alcuni cum'è l'innu naziunale micca ufficiale di l'Australia.

Finalmente aghju fattu a casa in Australia.Migliaia di altri restanu bluccati da e regule di viaghju pandemiche.

"Da u principiu in u 1788, u tè hà aiutatu à alimentà l'espansione di l'Australia culuniale è a so ecunumia rurale è metropolitana - prima alternative native à u tè impurtatu è dopu à u tè cinese è più tardi in India", dice Jacqui Newling, storicu culinariu è Sydney Living. Curatore di u museu."U tè era, è per parechje persone avà, sicuramente una sperienza di a cumunità in Australia.Mettendu da parte i trappi materiali, era accessibile in una forma o una altra in tutte e classi ... .Il ne lui fallait plus que l'eau bouillante.

3.webp

U tè era un pezzu di base in e cucine di e famiglie di a classa travagliata quant'è in l'eleganti saloni di tè di e cità, cum'è u Vaucluse House Tearooms in Sydney, "induve e donne puderanu riunisce suciali à a fine di u 1800, quandu i pub è i caffè eranu. spazii spessu dominati da l'omi ", dice Newling.

Viaghjà per tè, in questi lochi, era un avvenimentu.I posti di tè è i "sala di rinfreschi" eranu prisenti in stazioni ferroviarie cum'è in siti turistici, cum'è u Zoo di Taronga in u portu di Sydney, induve l'acqua calda istantanea riempia i termosi di i picnics di famiglia.U tè hè "assolutamente" una parte di a cultura di viaghju di l'Australia, Newling dice, è una parte di l'esperienza suciale cumuna.

Ma mentri u clima di l'Australia face bè adattatu per u tè in crescita, i prublemi logistichi è strutturali affruntà a crescita di u settore, dice David Lyons, direttore fundatore di a Società Culturale Australiana di Tè (AUSTCS).

Vuleria vede l'industria piena di Camellia sinensis cultivata in l'Australia, a pianta chì e foglie sò cultivate per u tè, è a creazione di un sistema di qualità à dui livelli chì permette à a cultura per risponde à tutti i livelli di dumanda.

Avà ci sò una manciata di piantazioni, cù e più grandi regioni di u tè chì si trovanu in u nordest di u Queensland è u nord-est di Victoria.In u primu, ci hè a piantazione Nerada di 790 acre.Cum'è a tradizione, i quattru fratelli Cutten - i primi coloni bianchi in una zona chì era stata occupata solu da u populu Djiru, chì sò i custodi tradiziunali di a terra - hà stabilitu una piantazione di tè, caffè è frutti in Bingil Bay in l'anni 1880.Tandu hè statu battutu da e timpeste tropicali finu à chì nunda ùn restava.In l'anni 1950, Allan Maruff - un botanicu è mèdicu - hà visitatu l'area è truvò i pianti di tè persi.Pigliò ritagli in casa à Innisfail in Queensland, è hà iniziatu ciò chì diventeranu e piantazioni di tè Nerada.

4.webp

Quelli ghjorni, i saloni di tè di Nerada sò aperti à i visitori, accoltu invitati da u mondu sanu à u situ, chì processa 3,3 milioni di liri di tè annu.U turismu domesticu hè statu ancu un beneficu per i negozi di tè regiunale.In a cità campagnola di Berry nantu à a costa sudu di u New South Wales, u Berry Tea Shop - daretu à a strada principale è nidificata trà una striscia di cummercianti è buttreghi di casa - hà vistu e visite cresce trè volte, chì hà risultatu in a buttrega chì cresce u so persunale da 5. à 15. A buttrega vende 48 tè diffirenti è li serve ancu, à tavule à pusà è in teapots decorativi, cù torte è scones fatti in casa.

"I nostri ghjorni di settimana sò più simili à quelli chì eranu i weekend.Avemu assai più visitatori à a costa sudu, chì significa chì ci sò assai più persone chì caminanu intornu à a tenda ", dice a pruprietaria Paulina Collier."Avemu avutu persone chì dicenu:" Aghju ancu guidatu da Sydney per u ghjornu.Vogliu solu vene à piglià tè è scones.

U Berry Tea Shop hè focu annantu à furnisce una "sperienza di tè di paese", cumpletu cù tè in foglia è vasi di moda nantu à a cultura britannica di tè.Educà a ghjente nantu à a gioia di u tè hè unu di i scopi di Collier.Hè ancu per Grace Freitas.Ella hà iniziatu a so cumpagnia di tè, u Tea Nomad, cù u viaghju cum'è u focu core.Viveva in Singapore, cù l'idea di un blog focalizatu nantu à u tè è una passione per i viaghji, quandu hà decisu di sperimentà cù mischjà i so propri tè.

Freitas, chì gestisce a so piccula impresa fora di Sydney, vole chì i so tè - Provenza, Shanghai è Sydney - rapprisentanu l'esperienze di e cità chì portanu u nome, attraversu l'odore, u gustu è u sentimentu.Freitas vede l'ironia in l'approcciu generale naziunale di e bevande calde in i caffè: usendu sacchetti di tè spessu è avè una più sensibilizazione di u caffè.

5.webp

"È tutti l'accettamu ancu.Hè ironicu ", dice Freitas."Dicu, simu un populu faciule.È mi sentu cum'è, ùn hè micca cum'è, "Oh, hè una grande tazza di [tè saccu] in a teiera".A ghjente accetta solu.Ùn ci ne lagneremu micca.Hè guasi cum'è, sì, hè una tazza, ùn ne fate micca un fuss.

Hè una frustrazione chì Lyons sparte.Per un paese custruitu nantu à u cunsumu di tè, è cù tanti australiani chì sò cusì particulari nantu à a manera di piglià u tè in casa, u sentimentu naziunale durabile in i caffè, Lyons dice, mette u tè in u spinu di l'armadiu proverbial.

"A ghjente si mette in un tali sforzu per sapè tuttu nantu à u caffè è fà un bellu caffè, ma quandu si tratta di tè, vanu [cun] u saccu di tè genericu off-the-shelf", dice."Allora, quandu trovu un caffè [chì hà tè in foglia], aghju sempre fà una grande cosa.Li ringraziu sempre per andà un pocu in più ".

In l'anni 1950, Lyons dice: "L'Australia era unu di i principali cunsumatori di tè".Ci era tempi chì u tè era razionatu per mantene a dumanda.I vasi di tè in foglia in i stabilimenti eranu cumuni.

"U saccu di tè, chì hè ghjuntu in u so propiu in Australia in l'anni 1970, ancu s'ellu hè assai malignatu per piglià u rituale da a preparazione di tè, hà aghjuntu à a portabilità è a facilità di fà una tazza in casa, in u locu di travagliu è in viaghju, ", dice Newling, u storicu.

Collier, chì hà co-proprietatu un caffè in Woolloomooloo prima di traslassà in Berry per apre a so tenda di tè in 2010, sapi ciò chì hè da l'altra parte;piantà per preparà una pignatta di tè sfugliatu presentava una sfida, soprattuttu quandu u caffè era u ghjocu principale.Ella dice chì era cunsideratu "un pensamentu dopu"."Avà a ghjente ùn tollerà micca solu ottene una bustina di tè s'ellu paganu $ 4 o qualunque per questu".

Una squadra di AUSTCS travaglia nantu à una app chì permetterà à i viaghjatori di geolocalizà i posti chì servenu "tè propiu" in tuttu u paese.L'ideale, dice Lyons, hè di cambià a percepzione di u tè è risponde à a crescente dumanda di i cunsumatori.

"Se viaghjate longu è ghjunghje in una cità ... se pudete letteralmente spuntà [l'app] è mostra "tè veru servitu quì", chì saria assai più faciule", dice."A ghjente puderia andà," D'accordu, chì ci hè in u Potts Point, l'area di Edgecliff ? ", leghje uni pochi di cunsiglii è recensioni, è poi piglià una decisione.

Freitas è Lyons - trà l'altri - viaghjanu cù u so propiu tè, acqua calda è mugs è tiranu in caffè lucali è buttreghi di tè per sustene l'industria chì rientra è scorri in u tempu cù l'abitudini australiani.Avà, Freitas hà travagliatu nantu à una cullizzioni di tè ispirati da i viaghji domestici è u paisaghju accidentatu, utilizendu tè è botanici cultivati ​​in Australia.

"Spergu chì a ghjente pò piglià questu per elevà a so sperienza di tè mentre viaghjanu ancu", dice.Una tali mistura hè chjamata Colazione Australiana, centrata intornu à u mumentu di svegliate à un ghjornu di viaghju davanti à voi - strade longu o micca.

"Essa ancu in l'outback, avè quella tazza di focu o quella tazza di a matina quandu viaghjate in l'Australia, godendu a bellezza naturale", dice Freitas."Hè divertente;I teorizeghja chì se avete dumandatu à a maiò parte di a ghjente nantu à ciò chì beie in quella maghjina, beie tè.Ùn sò micca seduti fora di una caravana à beie un latte.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021